Mijn ontwikkeling

Ik heb geen seconde spijt gehad van de keuze van mijn minor. Toen ik binnenkwam had ik een kleine kennis wat betreft marketing, maar ik heb echt het gevoel dat ik mezelf de afgelopen maanden heb mogen ontplooien tot een ware online marketeer. Door de bedrijfsbezoeken, projecten en de onderwerpen uit de pressure cooker heb ik de kans gekregen om mijn kennis wat betreft online marketing omhoog te tillen naar een veel hoger niveau. Alles wat ik het afgelopen semester heb geleerd wil ik in gaan zetten in mijn loopbaan na mijn school en tijdens het afstuderen. Digital marketing is een zeer breed onderwerp en er vernieuwen elke dag weer dingen op dit gebied, daarom ben ik absoluut van plan mezelf te blijven scholen op dit gebied. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan steeds de nieuwe Google certificaten behalen.

 

Eerste mindmap.

 

 

 

 

Tweede mindmap.

Uit het verschil tussen de mindmaps valt af te lezen hoe ik mijn kennis tijdens de minor heb kunnen verbreden dankzij de minor. Waar ik in het begin slechts basiskennis had van een aantal onderwerpen, heb ik nu wat diepere kennis over deze én nieuwe onderwerpen.

Deze diepere kennis kan ik bewijzen aan de hand van de uitslagen van de NIMA-toetsen die ik heb gemaakt. Helemaal in het begin van de minor heb ik een toets moeten maken die ik aan het einde van de minor nog eens heb herhaalt. De uitslagen zijn als volgt:

 

 

                                                                                     

Eerste toets                                                                                                                                                                      Tweede toets